maanantai 30. tammikuuta 2017

Ripped jeans


Ensimmäinen kuukausi vuotta 2017 alkaa olla taputeltu, ja viikot tuntuu lentävän siivillä. Mä sain vähän lisää opetustöitä ja pääsin pitämään balettitunteja, joka on super ihanaa!  Kuukauteen onkin kuulunut samaa vanhaa koulua ja töitä, joiden ohella oon ehtinyt tehdä kaikenlaista pientä kivaa, kuten käymään katsomassa iiihanan La La Landin.

Viikonloppuna osui samalle päivälle sekä Aleksin synttärikemut, että kiinalainen uusivuosi, eli unirytmi kumoon ja ruokaöverit. Me vietetään perheen kanssa kiinalaista uuttavuotta käymällä samassa ravintolassa juhlabuffassa, mikä on mulle tärkeä perinne. Oli kiva päästä pitkästä aikaa vähän tuulettumaan viikonloppuna, aika harvoin sitä jaksaa enää lähteä. Hauska verrata omaa elämää moniin yliopisto-opiskelijoihin, joilla on milloin mitäkin menoa keskellä viikkoa, kun itse kaatuu koulupäivän jälkeen sohvalle ja seuraavana aamuna silmät ristissä taas treenisaleille. Ei mua kyllä oikeastaan ollenkaan harmita etten pääse arkisin menoihin, mutta pari lisätuntia yöuniin kyllä kelpaisi! Mulla on maailman huonoin itsekuri nukkumaanmenossa, suunnittelen hyvin, mutta kuitenkin jämähdän iltaisin tekemään jotain... Vissiin aika yleinen ongelma :D

Kiireisen launtain keskellä saatiin napattua muutama kuva Prisma-reissun yhteydessä, kevään ekat aurinkolasit meikittömällä naamalla ja Angelica Blick for Bikbok -malliston revityt farkut tällasena talvi editionina.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti