sunnuntai 21. toukokuuta 2017

TÄLLÄ VIIKOLLA...



...oon fiilistellyt kesän tuntua. Tehtiin iskän kanssa reissu Plantageniin, sillä mun koti kaipaili vähän kesäfiilistä, eli vihreää ja kasveja! Mukaan tarttui kentiapalmu, tomaatti ja basilika sekä litroittain multaa. Mulla on yksi pieni tomaatti ja basilika parvekeruukussa ja oon jo ihan fiiliksissä että kohta saa "oman pihan antimia" haha. Aloitin myös mun pitkään suunnitteilla olleen projektin tuunata kultainen sohvapöytä.


...on käynnissä tanssin valintakokeet Konsalla. Olin koululla avustamssa ja oli ihan super nostalgista. Kaikki se jännitys, tulosten odottelu ja uusiin ihmisiin tutustuminen palasi vahvasti mieleen kolmen vuoden takaa.

... on käynnissä Tanssivirtaa-festivaali Tampereella. Pyöräilin tiistaina klo 22:30 festarin avajaisklubilta kotiin ja ilmassa oli selkeetä kesäillan/yön tuntua. Parasta!! Jossain kesäpörinöissä mulla tuli samalla super cravings vesimeloniin! Kävin kahdessa K-kaupassa ennen kuin löytyi täydellinen yksilö ja oli kyllä ihan worth it. Kesä tulee!!



...myös esiinnyn edellä mainitulla Tanssivirtaa-festarilla. Upea Sonya Lindfors on tehnyt teoksen Swag Lessons - The Mixtape jota me päästään kahdeksan tyypin voimin vetämään pääosin Tampereen Keskustorilla. Vähän kuumottavaa aina esiintyä kaupunkitilassa jossa katsojat voi olla paikalla ihan sattumalta eikä niiden reaktiosta tiedä, mutta samalla hauskaa ja mielenkiintoista. Aamulehden juttu täältä.

...pidettiin Konsalaisten kanssa meillä brunssi. Mä rakastan brunsseja ja pitkiä aamuja. Kaikki toi jotain hyvää ja mä paistelin mustikka-banaanipannareita.

...päivitin tukkaa kesäkuntoon. Siinä vaiheessa kun hiuksien latvoja vetämällä katkeaa hiuksia, voi olla aika tehdä jotain asialle... Tulevaisuudessa olisi haaveissa sellanen reippaasti lyhyempi tukka, mutta halusin vielä valmistujaisissa heilutella tätä pitkää lettiä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti