lauantai 13. toukokuuta 2017

What's up?



Hellurei pitkästä aikaa!
Istuskelen viettämässä villiä lauantai-iltaa kotisovalla Euroviisujen pauhatessa taustalla. Parasta näissä on ehkä nää super huvittavat suomennostekstit! Tai siis suomennokset on varmaan ihan oikein, mutta suurin osa näistä sanotuksista kuulostaa mun mielestä niin typeriltä suomeksi. Hauskaa :D

Toukokuu on jo puolessa välissä ja mun valmistuminen tanssijaksi häämöttää!! Fiilikset on oudot, haikeat ja ihanat kun unelma toteutuu, mutta Tampereen Konservatorio jää taakse. Tulevaisuus jännittää, sillä ensi vuoden suunnitelmat on isoilta osin auki. Oon aloittanut jo jonkin aikaa sitten kirjoittamaan aiheesta postausta ihan itseänikin varten, sillä haluan muistaa tarkasti tämän ajan mun elämässä ja nämä fiilikset. Tällä hetkellä on hyvät fiilikset. Tää viikko oli koulussa fyysisesti suht rankka, mutta oon jotenkin vaan fiilistellyt kaikkee ja saanut energiaa niin ei edes väsytä.

Koulun treenitunnit tippuvat lukkarista vähitellen, mulla silti on riittänyt kaikenlaista muuta puuhaa. Pidän valmistujaisjuhlat ja niitä oon suunnitellut ahkerasti Pinterest-taulujen kanssa :D Sen verran suunnitelmia mulla on myös kesälle, että valmistujaisten jälkeen lähden kuukaudeksi Espanjan auringon alle au pairiksi! Mun päätös lähteä au pairiksi tuli aika extempore muutama kuukausi sitten, mutta tuntuu tosi hyvältä jutulta tähän väliin. Mua odottaa ihana perhe, mutta uusi kokemus uudessa maassa on tottakai jännittävä. 


Ja sellanen jännä juttu vielä, että mun iholle nakuteltiin vähän mustetta ihka ekaa kertaa hui! (ei tota Pella's-tekstiä vaikka paikasta tykkäänkin hehe). Netta tuli mun henkiseksi tueksi kun puristin penkin reunaa ja tästä koettelemuksesta selvittyäni käytiin Pella'sissa syömässä. Sanoin tatuoijalle että eniten jännittää kun ei tiedä miltä se kipu tuntuu, että jos mun refleksi onkin vaikka potkaista kun aletaan nilkkaan kuvaa laittamaan. Ei onneksi ollut. Välillä sattui enemmän, mutta kuva on sen verran pieni että homma oli nopeasti ohi ja lopputulokseen oon erittäin tyytyväinen!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti