torstai 8. joulukuuta 2016

Marble case & agenda

Vuoden viimeinen kuukausi ja kaikkea ihanaa vielä edessä! Löytyy kyllä yksi syy, miksi odotan vuoden vaihtumista, ja se on uusi upea kalenteri! Mulle on tosi tärkeää, että mulla on ihan fyysinen paperinen kalenteri puhelimen kalenterin sijaan. Kirjoittelen aina välillä juttuja kännykkään, mutta enemmän tykkään selata paperista kalenteria ja nähdä yhdellä vilkaisulla miltä viikko näyttää, kirjoittaa eri juttuja eri tavoilla jne.

Ihastuin jyväskyläläiseen Nunuco design companyyn reilu vuosi sitten ja hankin marmorikuosiseksi maalatut kännykän kuoret. Hieman on nurkkien maalipinta rakoillut, mutta ovat kyllä kestäneet käyttöä älyttömän hyvin! Ihastelin myös kalentereita pidempään, mutta mulla oli ongelma, kun oon tottunut käyttämään sellaisia kouluvuoden lukuvuosikalentereita, ja Nunucon kalenterit alkavat tammikuusta. Pari kuukautta sitten pistin kuitenkin kalenterin tilaukseen ja sain iskältä pienen ylimääräisen työkalenterin loppuvuodeksi. Nunucon kalenteri on täynnä kauniita sivuja, tarroja ja tarpeeksi kirjoitustilaa. Vähän jäin kaipaamaan nimipäiviä, joita ei kansainvälisessäkin myynnissä olevassa kalenterissa tietenkään ole.
Oon jo tehnyt kaikkia mahdollisia merkintöjä mitä vain tiedän ensi vuodesta. Kuinka hyvä mieli voi tulla kauniista kalenterista jota saa hypistellä?

Happy Plugsin kuulokkeet sopivat marmorisessa ja kuparisessa värityksessään hyvin samaan joukkoon.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti